.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير اهالي 11 روستا از معاون سياسي امنيتي استاندار
اهالي 11 روستاي دهستان پشت كوه بخش چهاردانگه ساري با ارسال نامه اي از پي گيري هاي مجدانه هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي استاندار در خصوص اختصاص اعتبار لازم براي اجراي طرح مجتمع آبرساني اين منطقه تقدير كردند.
تقدير اهالي 11 روستا از معاون سياسي امنيتي استاندار

اهالي 11 روستاي دهستان پشت كوه بخش چهاردانگه ساري با ارسال نامه اي از پي گيري هاي مجدانه هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي استاندار در خصوص اختصاص اعتبار لازم براي اجراي طرح مجتمع آبرساني اين منطقه تقدير كردند.

به گزارش روابط عمومي استانداري، در بخشي از اين نامه كه از طرف اهالي روستاهاي اروست، مالخواست، پشرت، كردمير، كوات، قلعه سر و... ارسال شده آمده است: با همت والا و پيگيري هاي خردمندانه شما و در نظر گرفتن اعتبار لازم براي اجراي اين طرح بسيار مهم كه الحق و والانصاف يازده روستاي اين دهستان با مشكل مواجه و در مضيقه هستند با آبرساني گامي بلند در راستاي اهداف مردم برداشتيد.

در بخش ديگري از اين نامه آمده است: اين مطلب از جانب شوراي اسلامي و دهياران به نمايندگي تمامي اهالي دهستان پشتكوه صرفاً در وهله اول تقدير و تشكر از زحمات و پيگيري هاي حضرتعالي در خصوص انتقال آب و ضمناً تسريع در امر آبرساني منطقه مي باشد.

گفتني ست مردم اين منطقه به دليل عدم برخورداري از آب آشاميدني سالم با مشكلات زيادي از جمله ناراحتي كليه ، بيماري هاي معده و پوست و در نهايت مهاجرت به شهر مواجه بودند كه با احداث مجتمع آبرساني اين مشكلات رفع خواهد شد.

گفتني ست طرح آبرساني به منطقه پشت كوه افزون بر 10 سال بلا تكليف بود كه با پيگيري و دستور معاون سياسي امنيتي استاندار محقق گرديد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1390
بنده ضمن خسته نباشید به آقای ابراهیمی که بسیار پیگیر اینگونه مسائل برای مناطق محروم می باشند. روستای نوکنده که روستاهای اروت و نرگس زمین و پروریج آباد نیز در این منطقه واقع می باشد از داشتن آب آشامیدنی محروم می باشد که از همین جا از ایشان می خواهیم نسبت به حل این این مشکل ما را یاری نمایند . از خداوند منان برای ایشان آرزوی موفقیت مینمایم
کاظمی 27 آذر 1390
اینجانب به نمایندگی ازاهالی روستای پلسک ،آبکسر،پروریج آباد، نوکنده ،ولاغوز" اززحمات جناب آقای دکترابراهیمی(معاونت محترم سیاسی امنیتی استانداری )نهایت تقدبررادارم.
ازبخشدارجوان کلیجانرستاق "استدعادارم "ضمن دعوت ازجناب ابراهیمی ،ازنزدیک نسبت به مشکلات موجودارائه گزارش نماید.
والعاقبه اللمتقین
نا شناس 28 آذر 1390
بنده هم از زحمات آقای دکتر ابراهیمی در جهت خدمت به مردم استان کمال تشکر را دارم
کاظمی 5 آبان 1391
روستای پروریج آباد که از همه روستاهای منطقه بزرگتر هست ، تابحال محروم مانده است.
لطفاً پیگیری مجددنمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.